TJOOOOpåreeee

Tjo var ett tag sen!!! Har typ haft fullt upp den senaste tiden och just nu är jag överspeedad på kaffe.WHÖÖÖÖP Kan nästan inte skriva O.O 

Sååå senaste gången jag skrev när va det?? Kommer inte ihåg men tror iallafall att det var typ två veckor sedan...Sen dess  har det hänt en del:
1. Jag har fyllt år!!!!! :D 19 ,fast det firades inte så speciellt....packade eftersom:
2. Jag har flytta hem :( Har ju bott i egen lägenhet under veckorna sedan November men sedan den 1 maj så har jag flyttat hem igen. 
3. Det har vart Valborg/Sista April!!! Så det blev ändå någon form utav firande tycker jag :o (fyller år dagen innan), Awesome kväll iaf, hade jättetrevligt :DD Drack lagom mycket och snackade med massa olika konstiga personer.
4. Idag avslutades projektarbetet HELT!!!! Planen och rapporten lämnades in för två veckor sedan och idag avslutades det med att vi hade våran muntliga redovisning :D 
5. Har med denna vecka ca 3 veckor kvar att göra klart alla arbeten...det är 9 st. STRESS! Men det är niice för det är lite mindre än en månad kvar till....
6. BAM BAM BAM BAAAAM STUDENTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D har inte klännignen än dock D: 

Just nu är jag bara peeeeppad :DDDDD och lite små darrig i händerna ehe :DDD
Aja ska rita lite och sen ska man ner på stan :))) hmm hmm hmm

//ELSA 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback