Påskbabbel 30/3

Hej hopp folks! Och glad påsk! :D 
Sitter för tillfället i min säng och känner mig väldigt mätt. Har ätit en hel del idag, vilket kanske inte är så bra egentligen men de är påsk såå det får vara okej.
Det är påsklov yay! Fast det känns inte alls som lov av någon anlendning, kan vara för att jag har så mycket att göra :(  Har ju även  högskoleprovet på lördag, vilket inte är dirket kul :( Det ska bli kul att se hur det går, men jag vill egentligen att det ska gå bättre än förra gången, problemet med det är bara att jag inte övat något alls.... så jag vet inte hur mina resultat skulle kunna förbättras egentligen. Suuck stora problem. Sedan så har man också den stora grejen att man ska söka in till högskolor/universitet nu också. Och man måste vara färdig med det den 15 april, vilket känns som att det är en evighet bort men det är lögn för tiden går jättesnabbt!!!!!!

Nu känner jag mig allmänt opeppad på att skrivaa sååå därför ska jag fortsätta läsa Beautiful Darkness istället, de är en trevlig bok btw. 

//Elsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback