11/3 2013 EUO

11/3 Hädanefter även kallad: Elsas Ultimata Otursdag.
Varför?
1. Lillasyster sjuk, mamma stannar hemma= Ingen skjuts till tåget. Ingen skjuts till tåget + för lite tid tills bussen avgår= måste ta en senare buss. Kommer ca 40 min sent till första lektionen.
2. På väg till skolan(då jag har bråttom) går axelbandet till min extremt tunga "sportbag" sönder, vilket gör att jag blir ännu senare. De är dessutom den andra sådana väskan som gått sönder för mig under de senaste 2 veckorna.
3. Handlar en massa mat och köper bl.a. ägg. På väg hem snubblar jag på ett sånt där hårtplast paketsnöre som brukar sitta på kartonger. Ramlar på matkassen och alla ägg förutom ett går sönder= ALLT i påsen blir kladdigt. Dessutom går påsen sönder och jag skrapar mig på knät. Byxorna höll dock och hade en plastpåse i fickan.

Vågar knappt laga mat....
//elsa

Kommentarer
Sofie säger:

Nej, vilken otursdag! Det där med att snubbla på sånt paketsnöre har jag också gjort och det är hemskt, ren ut sagt livsfarligt :o

Svar: Mmm, har haft rätt stor otur hela veckan har det känts somSedan de där jävla snöret, apläskigt, tur att man klara sig utan några större skador :(
elephantsword.blogg.se

2013-03-11 | 22:50:31
Bloggadress: http://sofiehaagensen.blogg.se
Moa Ramstedt säger:

haha aww, roligt att läsa men stackare :'D det där med snörgrejset händer mig jämt med balsnören, såna som sitter runt höbalar, hehehh ^^ asjobbigt

Svar: Hahahah XD "roligt att läsa" bra det :D Asså jag är rädd för snören nu kan inte gå och handla utan att kolla efter dem på marken XD
elephantsword.blogg.se

2013-03-17 | 22:22:42
Bloggadress: http://cabri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback