Flash!

Hej hopp! Sitter i skolan och pluggar psykologi.... jobbigt vet inte om jag hinner bli klar till på fredag vi får se ;O Fast sen så är man ledig hela dan imorron så man har ju lite tid att plugga iaf....
Just ja suuuuperbra nyheter, jag har fått min lägenhet!!! :D Whooop whooop underbart. Har bara sovit där två gånger hittils och idag ska jag hem för att hämta/lämna grejor, men ändå. Så trevligt. Och sen så imorron ska jag även träffa vännen min Mikaelaaaa ohh va trevligt det ska bli :D Hoho det var superlänge sen!

Och btw om det inte framgått tidigare så är jag dum som inte jobbar psykologi :'C som att gräva sin egen grav. Typ.

Har även fixat så jag kan ta matlåda från skolan= slippa laga middag och köpa mat!! :D Yäää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback