Grillmästare, Kioskmongo och Skadad

Heeej! :)
Just nu ligger jag och latar mig i soffan medan jag kolla på 90210, väldigt mysig och avslappnande. Dessutom ligger jag och funderar på vad man borde ha med sig för nåt när man ska på kryssning, det är nämligen så att jag och min familj ska på kryssning till Tallin imorgon! :D Suuuper trevligt, men jag måste som sagt va packa, och antagligen tvätta, innan det.


Kolla vilken fin bild av någon del av Tallin jag hittade på google, det ser ut verkligen ut att vara fint :D dock kollade jag på väderrepporten igår och då skulle det regna när vi skulle vara där (tisdag) :( .
Så det är vad som kommer att handa inom kort.


Men vad har då hänt?? Jo, idag så skulle jag grilla burgare och stå i kisoken i Film under sista dagen av Roslagscupen. Meningen var att jag skulle börja kl 7...men jag försova mig så jag var inte där försen halv/tjugo i åtta...Tur att jag vakan när jag vakna för annars skulle jag blivit ännu senare :/ 
Väl där stog jag sedan och grillade burgare till 10.30 då jag istället fick gå in i kiosiken och sedan vid två var min tjänstgöring klart-Skönt! Det är vissligen ganska kul att stå i kisoken ett tag men man blir trött...
En vacker bild på mina vackra burgare ;D

Sedan åkte jag hem....och då fick jag ett litet problem det är nämligen något fel med min moped :( när bromsat och stannat helt(!) gasar moppen av sig själv, det är läskigt och ja, till slut resulterade det i att jag ramlade(när jag hade typ 100 m kvar och just skulle svänga ner till huset), gjorde dock inte illa mig så jättemycket bara ett litet skrapsår på ena armen(som svider :( )


Tjyven i dramat....ser ut som en geting :O


Min stackars skadade armbåge, det mest irriterande med det är att man inte kan luta sig på den XD


Ojojoj det blev ett långt inlägg...ifall om man jämför med vad jag skrivit på sistonde :o


//Elsa

Kommentarer
Sofie säger:

YEEY, Vad kul att du ska till Tallin!! :D

2012-06-18 | 09:26:05
Bloggadress: http://sofiehaagensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback