Some pics

















Heeeej hopp! :D Whats up? Själv har jag gjort klart ännu en uppgift idag, en om fiskar yaaay sköönt. Har också börjat se på 90210, det är bra riktigt bra faktiskt fast jag ligger bara på ep 4, men ändå :) Ska se one tree hills sen också när jag har tid....fast det lär ta ett tag xD Men den dagen kommer säker någon gång! I värsta fall får det bli på sommarlovet xD Aja här är some pictures från idag :D

Satt och rita lite medan jag "kolla" på 90201... jag lyssnar ofta istället för att titta på saker, så det brukar vara så att jag missar grejer ibland. Det är nog ganska dumt egentligen men det är trevligt att rita så  det funkar ändå.  



Sedan var jag också på akademibokhandeln idag och köpte böcker. "A Clash of Kings" forsättningen på "Game of thrones"(som jag inte läst ut än) och "The Last Four Things" (fortsättning på "The left hand of God" som jag inte heller läst ut än xD). Men de första böckerna är bra hittils så jag hoppas att forsättningarna också är det :D

Sedan så köpte jag också 2 fina pennor och ett lite trevligt sudd på akademibokhandeln också. Och sedan när jag kom hem så fanns min Elle i brevlådan vilket var en trevlig överaskning. :D och visst är hon på framsidan söt också? :) Vet inte riktigt vad hon heter men hon hade varit med i Dawson's Creek, vilket är en gamal tv serie från slutet av 90-talet.

Böj böj 
//Elsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback