Mor 46

Mina tankar just nu:

  • Det är första skoldan imorron-jag vet inte vad jag ska ha på mig=jobbigt morgon
  • Det är chokladfläckar i min säng, det är inte fint.
  • Varför la jag ner mina skolböcker i kistan när jag vet att det kommer ligga en massa grejer på den när böckerna väl ska ut?
  • Ska datorn med till skolan?...det lutar mot ett ja.
  • Jag borde gå och lägga mig.
Här är en bild på min kista(mitt nattduksbord) så att ni får se hur extremt svårt jag har det just nu...




Hmm Jaaaa... nu har jag väl gnällt färdigt iaf för tillfället :D Sååå istället över till hur min dag varit. Idag är det min kära mors födelsedag! Hon fyllde hela 46 år! Och det var väl trevligt förutom att vi var tvungna att gå upp kl 6 för att gratta henne. Vi grattar nämligen alltid på morgonen innan folk åker iväg till skolan eller jobbet, det är jobbigt men mysig. Men som jag sa det var trevligt, speciellt eftersom man fick kladdkaka till frukost ;D Muums


Efter vi firat och hon åkt iväg till jobbet så läste jag lite, sen sova jag till 12 och sen läste jag lite till.... JA idag var jag ganska lat, men jag läste ut en bok på lite mindre än 500 sidor på mindre än en dag *Skryt skryt* så det tycker jag är helt okej. Sen hände inte så mycket mer, jobbade med skolarbeten, sprang lite på crosstrainern(säger man att man springer på en sån?? XD) och sen åt jag mat, hemmagjord lasange (gaaah den va goood). Jaa det var väl det jag gjort, har packat lite också eftersom jag ska iväg till Åre i helgen.


Böckern jag läst ut de senaste dagarna... Arvtagaren och De Utvalda-Tankeläsaren(suuuper bra)


God Natt från mig...Nu ska jag lägga mig 

//Elsaaaa :D


Kommentarer
Sofie säger:

Åh nu blir jag avis, vill också till Åre och åka skidor! :o

2012-01-11 | 10:54:03
Bloggadress: http://sofiehaagensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback