Skola snart...

Heeej hopp! Här kommer en uppdatering igen. Lovet är snart slut och skolan börjar på onsdag igen. Då har jag även utvecklingssamtal. Hoppas jag blir klar med någon av mina försenad uppgifter tills då men vi får se. Just nu sitter jag faktiskt och jobbar med en av de försenade uppgifterna...går så där men jag lyssnar iaf på lugnande och mysig musik från Coldplay medan jag arbetar, vilket gör så att det går bättre. Deras låtar får mig att längta till våren. Har även lite bilder från lovet att ladda upp men det gör jag senare för det kommer att ta ett tag... och jag ska ju jobba med skolarbeten så det får vänta.

Idag har jag mest lata mig...Men jag har läst ut Arvtagaren(sista Eragonboken) nu, skulle vara trevligt om den forsatte lite till, den var bra, faktiskt även om det var några saker jag störde mig på. Sen har jag också sett Red Riding Hood...den var lite märklig men ändå mysig och den fick mig att vilja läsa manga, vilket kanske inte är så bra eftersom det tar bort fokusen på skolan, men jaja går säkert över snart.
//Elsa

Kommentarer
Lovisa säger:

åååhlånatacktacktack!!!!11 :D

2012-01-09 | 21:25:49
Bloggadress: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/
Sofie säger:

Haha, det är lite komiskt Elsa att du bara bloggar när du håller på att plugga xD ;)

2012-01-09 | 22:00:01
Bloggadress: http://sofiehaagensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback