Film med Far

Sitter och kollar på Bourne Identity tsm med min kära Far. Har sett filmen några gånger men den är fortfarande spännande. :) Sen så sa pappa att vi hade boken som filmen är baserad på också "Identitet Kain" heter den på svenska och när jag får tid ska jag läsa den....Känns som att jag tänker så väldigt ofta just nu. Tror den kan vara spännande och bra, det säger i alla fall pappa.
Så vad har jag varit med om idag då? Jo jag har varit i skolan och arbetat hela dan. Gjorde klart en uppgift idag och har, iaf nästan, gjort klart en till. C: Sen har jag dock 2 uppgifter till och ett matteprov som ska vara klara och färdiga senast fredag och det är ju lite deppigt. Sen så var det ju en till sak som hände idag, jag har tandställning och fick i dag inte ta bort den men jag fick sätta in gummisnoddar vilket är hemskt och mina oxlar eller mina baktänder som jag säger gör jätteont. Det hät påminer mig om att jag borde sätta in de där jefla sakerna igen. Man får spänningshuvudvärk på en gång,vilket är hemskt. Aj aj aj det gör ont :(
Blä nu hände det en massa äckliga saker i filmen :C Fast den är bra ändå.
AJ jag har ont i mitt öra men jag vet inte om det beror på tandställningen(fråga mig inte hur det är iaf en möjlighet) eller om jag håller på att blir sjuk. Det skulle inte vara trevligt
Sitter och kollar på Bourne Identity tsm med min kära Far. Har sett filmen några gånger men den är fortfarande spännande. :) Sen så sa pappa att vi hade boken som filmen är baserad på också "Identitet Kain" heter den på svenska och när jag får tid ska jag läsa den....Känns som att jag tänker så väldigt ofta just nu. Tror den kan vara spännande och bra, det säger i alla fall pappa.


Så vad har jag varit med om idag då? Jo jag har varit i skolan och arbetat hela dan. Gjorde klart en uppgift idag och har, iaf nästan, gjort klart en till. C: Sen har jag dock 2 uppgifter till och ett matteprov som ska vara klara och färdiga senast fredag och det är ju lite deppigt. Sen så var det ju en till sak som hände idag, jag har tandställning och fick i dag ,inte ta bort den, utan jag fick sätta in gummisnoddar vilket är hemskt och mina oxlar eller mina baktänder som jag säger gör jätteont. Det här påminer mig om att jag borde sätta in de där jefla sakerna igen. Man får spänningshuvudvärk på en gång,vilket är hemskt. Aj aj aj det gör ont :(
Blä nu hände det en massa äckliga saker i filmen :C Fast den är bra ändå....


AJ jag har ont i mitt öra men jag vet inte om det beror på tandställningen(fråga mig inte hur det är iaf en möjlighet) eller om jag håller på att blir sjuk. Det skulle inte vara trevligt. Jaaa du det här inlägget blev ltie ärkligt och inte orkade jag fixa några bilder heller. Aja jag orkar inte mer.
Bye Bye

//Elsa

Kommentarer
Sofie säger:

Åh nej inte gummisnoddar :o Lider med dig!

2012-01-17 | 23:26:08
Bloggadress: http://sofiehaagensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback