T

Ugh har så extrem tråkigt just nu...sitter och kollar på melodifestivalen...själv :C finns ingen att klaga till och det är tråååkigt, kan ju avslöja att inga av bidragen hittils har varit särskiltbra, fast vem vet det är ju 2 kvar så kanske kommer det någon som går att lyssna på.  Usch jag är extremtrött också, energin har flygit iväg. Inte har jag någe vettigt att skriva heller :/ 
Har inte gjort särsklit mycket idag, städat, baka och kolla one tree hill(har kollat klart första säsongen nu!!!). Sen så har min/mitt arm/hand/finger vara lite konstigt idag- Får ont i långfingret när jag bläddrar och rör handleden... liite jobbigt när man ska läsa. Usch nä nu ska jag väl halvsova ett tag på soffan ett tag.
Tjooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback