Maat och bak :D

Heeeej igen klockan är suuper sent och jag borde egentligen gå och lägga mig meeen jag ska bara var lite duktigt och uppdater först...

Först och främst måste jag bara berätta om gårdagen. Jag var nämligen jätteduktig(iaf ett tag) eftersom jag var ute och sprang med min kompis Lovisa. Vi sprang hela 8 km!!!!!!  Det var trevligt och väldigt jobbigt.... Speciellet eftersom jag gick en några km sen också :o Mina ben var lite konstiga i går kväll kan jag ju avslöja. Men sen för att upphäva min duktiga nyttighet kom mor och far hem med en massa godis :C Så jag sen åt jag en massa godis och var onyttig igen.

Idag har jag bakat chokladkaka tillsammans med Agnes :D det var trevligt men vi var tvunga att ta florsocker och farinsocker istället för strösocker för det var slut :( det var lite jobbigt. Sen så blev kakan inte så jättegod....Den blev ganska torr, fast än vi hade den i ugnen 3 min mindre än vad man skulle. :C

Här är våran kaka!!

Och här är en lite bild på min kära syster Agnes.

Sen så planerade jag också middag med Agnes, kycklingwok och nudlar. Mor köpte hem ingredienserna och sedan lagade jag maten nästan helt själv :D  (John, min kära bror, hackade dock grönsaker åt mig). Men jag var ändå suuuper duktig enligt mig. Sen så resten av kvällen gick åt till att baka smemlor(semlor för de som ej förstår), de blev dock klara väldigt sent, så jag kommer inte äta nån fören imorgon...Men det är bara nåt att se fram emot :D

Åhh här är en bild från när maten blev lagad.... Ser ni det prydligt hackade grönsakerna?? Det var det John gjorde...

Imorgon ska jag in till Uppsala och träffa min vänner från skolan, vilket ska bli suuuupertrevligt och sen på kvällen har jag fotbollsträning något som jag också ser fram emot!! Det ska bli skönt att ta ut sig igen, det enda som är lite jobbigt är dock att jag måste ta med mig tränings kläderna till Uppsala :( massa extra att släpa på.


Återkommer väl snart hoppas jag!!
Ciaooo!
//Elsa


Kommentarer
Lovisa säger:

Du är så duktig du elsa! och det där godiset, det förtjänade du! :D

2012-02-21 | 21:51:07
Bloggadress: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback