HEJ OCH HÅ DET HÄR ÄR EN RUBRIK!

JAG VLL HA SOMMAR NU NU NU NUU!!!!!! eller åtminstonde vår och lite värme...börjar längta efter tunna jackor och sneakers nu. Åhhhh vad jag längtar.
Lite bilder som får mig att tänka på vår, sommar och värme.
Bloooommor i håret!!! :D så sommrigt, även fast ljuset i bilden gör den lite dyster...
^^^^Den däär bilden påminner mig om min resa till Paris förra året.
okej... jag erkänner den här är inte så jätte sommring men den är lite vårkänsloaktigt och det räcker!!!!
Och den här bilden är ju egentligen lite höstaktig men den är GRÖN och det är fint...
Tulpanfält...bara för att de är awesome och mer tulpaner!! Så fina blommor, får mig att tänka på Paris, min Mormor och att jag någon gång måste åka till Holland.



Och nu lite text...det här blir ett konstigt inlägg. Har varit hemma idag iaf, hda ont i huvudet i morse och det har väl halft gått över iaf. Just nu sitter jag och äter en marabou kaka för första gången!!!! Woop WHOOOP en sån med nötter i den är väl ganska god...
Fast den fick mig att tänka på NUTELLA ;_____; OMG wish i had some :C


I heard you like nutella




Måste....varför är texten blåå????! Orkar inte....iaf måste säga att det var lite få choklad bitar i kakan. Och det var allt från mig. Ha det gött!
//Elsa

Kommentarer
Moa säger:

sv: oki! låter bra ^^ dissa mig och min hjälpsamhet bara. haha <3

2012-02-17 | 00:35:38
Bloggadress: http://cabri.blogg.se/
Lovisa säger:

Vaaad ballt me tulpnaerna!!!! :ooooo visste jag nte!, baaaalltish! Meen aah. You go girl, uppdate is your life eller nåt:DD

2012-02-18 | 17:56:22
Bloggadress: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback