God DAG

Heeej gott folk! Kände att det var dags att uppdatera... :D YAAAY duktig flickA
Sitter och lyssnar på Queens "Don't stop me now" medan jag funderar på vad en undergruppering inom kemin är....jaaa jag förstår faktiskt inte :C here I come wikipedia!~~~ GAAAH nehe det fungerade inte :(
Okej nu hitta jag nåt om undergrupper men det  makea ingen sense (ja, superbra och fin använding av swegelska). Åh får fråga nån i skolan då...

Men iaf vad har jag haft för mig sen senast??? Jaa antagligen en massa och plugg....och en del latande. Missat en massa träningar också :/ men imorron då ska jag gåå yaaay! :D trevligt trevligt och antagligen jättejobbigt. Och idag har jag ätit lite nutella, choklad och sen så har jag kollat på one tree hill också, ligger fortfarande på första säsongen dock. Nu har jag inge mer att säga....
Buj Buj!
//Elsa

Kommentarer
Moa säger:

Ta inte det här som en förolämpning nu hny. Kan inte jag få fixa din design?? Skulle vara kul, och det känns lite halvt som det behövs också... Och det blir roligare att blogga då också :) <3

2012-02-16 | 00:35:18
Bloggadress: http://cabri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback