Öjöj sommmarlovet har gått snabbt

Heeej, super längesen....hade tänk försöka skriva men ja det har inte blivit av bara. Sååå en lite uppdatering. Sen jag senast skrev har det hänt mycket. Jag har jobba på Simbadet i Östebybruk, varit på emmabodafestivalen och imorgon jobbar jag sista dagen på kyrkogården i Film/Dannemora/Morkarla. Dessutom så är det bara en vecka kvar på sommarlovet som gått alldeles för snabbt- känns som att det var bara här om dagen vi slutade. Och jag erkänner att jag under lovet faktiskt längtat och fasat inför skolstarten. För sammtidigt som det ska bli kul att lära sig nya saker, lära känna folk bättre och utvecklas så är jag rädd att det tredje och sista året ska bli stressig och jobbigt så som det det andra året var. Det andra året sög verkligen musten ur en och då överdirver jag inte, under vårterminen så var jag helt säker på att jag skulle ta ett sabbatsår efter trean. Nu, inte lika säker. Men vi får se hur blir kanske läser jag vidare på en gång, kanske inte. Men det är ingen större idé att grubbla vidare på det...


Så istället till vad som händer inom den snarare framtiden.... kan man säga så???
Imorgon ska jag jobba, som jag sagt tidigare, men jag ska dessutom spela fotbollsmatch( den första denna säsong) ska bli kul men det kommer att bli stressigt :( . Sedan i helgen kommer jag kanske jobba lite på simbadet annars så vet jag inte vad som händer. Och på måndag ska jag in till Uppsala för då ska jag till tandläkaren, hade dessutom tänkt att besöka stadsbiblioteket där jag ska hämta ut en bok och sen skall jag leta kläder på secondhand affärer, bara för att det känns mysigt.

//Elsa



PS. Funderar på att berätta lite kort om mitt sommarlov, fast det beror ju på ifall någon är intresserad eller om jag har lust.DS.

Kommentarer
Sofie säger:

Klart vi vill höra :)

Svar: Eheeee det är nån som faktiskt läser yääääää hahhah men okej får skriva ihop nåt :DD Fast inte nu, det är sent.....
elephantsword.blogg.se

2012-08-11 | 18:44:34
Bloggadress: http://sofiehaagensen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback