Muuuzic

Bara för att jag känner mig lite duktig som faktiskt uppdaterar ska jag fortsätta med det.... och nu tänkte jag tipsa om lite trevlig musik. Lite olika musik faktiskt :D


Först tre trevliga och, iallafall lite, dans/pepp-aktiga låtar (enligt mig).


1. 212 av Azealia Banks. Den här är bara så härlig, hmm sångaren har nice röst både när hon sjuger och när hon rappar, dessutom är låten lite upptempo något jag gillar.

 


2. Animal med Mash Up international och Gnucci Banana. Detta är en cover av en väldigt bra låt. Gillar båda versionerna, men om man letar pepp- och  dansmusik så tycker jag att det är denna som gäller :D Fast kolla in orginalet också! Det kan ni göra här



 
 
3. Okej denna är jag osäker på om jag verkligen tycker det är en danslåt i min egen benämning ....men den är iallafall bra och peppig och änligen(!) har någon lagt ut den på youtube, fast den har ingen musikvideo än. :(
 



Okej, nu var jag klar med lite av de glada låtarna jag lyssnar på just nu så ja nu kommer mina depplåtar...

1. Ja, vad ska man säga. Den Svenska Björnstammen <3 Underbart band som gör underbar musik. Faktiskt ett av mina favoritband. Jag brukar inte gilla många låtar från olika band men när det gäller den svenska björnstammen så gör jag ett undantag. Åhh egentligen vill jag posta alla mina favoriter från dem men jag....jag är för lat... 
Så därför valde jag ut den som jag lyssnar mest på just nu :D -och den råkar då(för mig iaf) vara lite små deppig fast jag blir gladare av att lyssna på den. 
 

...
..... 
Okej skit i att jag skrev mina depplåtar jag har tydligen bara en som jag kan komma på just nu.

Bara för att erkänna det~ jag är inte så mycket för odansiga lungna låtar, visst det finns de jag gillar men jag föredrar att lyssan på låtar som gör mig glad och dansig. Sånna där man kan sjunga med till är också härliga...och även dubstep/elektroniskt/house lyssnar jag en del på :D


Japp det var det jag tänker skriva om för tillfället. Kommer med största sannolikhet skriva mer om vad jag gillar och inte gillar för musik, dessutom ska jag skriva om festivalen(Emmaboda!!!!) jag var på och då är det ju ett måste att skriva om musik ;D

G'natt
//Elsa

Kommentarer
Patricia säger:

sv: haha ja visst är det xD

2012-08-30 | 15:24:59
Bloggadress: http://spmcr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback