Heftig Musik

Heeej igen! Visst är jag duktig som uppdaterar igen!!! >:D Känner mig iaf jätteduktig. Försöker ladda ett avsnitt av "The Lying Game" en spännande serie om ett par enäggtvillingar som blivit skilda åt men hittat varandra...det låter kanske lite fjompigt meeen det är lite mer komplicerat än vad jag orkar skriva, dessutom vill man ju inte avslöja för mycket ifall nån vill se den, vilket jag tycker att man ska göra. Annars så har det väl inte hänt så mycket idag mest skola som valigt, men jag lyckades faktiskt skriva på svenskan!!! SUUUPER jätteduktigt jag känner mig....igen :D Åhåhåhå, nu blev jag glad på mig själv... snart ska jag väl försöka göra lite eng och lite kemi också >_> bluccch...
Men jag först måste jag bara tipsa om ett band som jag tror folk hört talas om( de är inte nya direkt)...BA BA BA BAAAAAA Red Hot Chili Peppers! Heftigt band med härlig musik. :)
Två av de bästa låtarna :D
Och sen en trailer hoohohooho den låter extremt dramtisk eller hur? ;D

Kommentarer
Sofie säger:

Haha, bra jobbat Elsa! ;D Förstår dig, läxorna är sååå tråååkiga...

2011-09-27 | 22:18:55
Bloggadress: http://sofiehaagensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback