En uppdatering!!!!!

Håhå! Hej igen det var väldigt länge sedan... vilket är tråkigt tycker jag. Men nu ska det försökas igen..borde egentligen ha gått och lagt mig vid det här laget. Men här sitter jag iallafall och just nu pågår väl inget specillet i mitt liv förutom skolan. Vi har extremt mycket att göra denna vecka men märkligt nog är jag inte stressad alls... men jag kommer nog att bli det snart.
Idag hade vi bara föreläsningar i skolan förutom(!) en idrottslektion där vi var ute och sprang, jag fick typ håll... jag är inte riktigt säker på om det var håll men vi kallar det så (ska försöka ta reda på var det vad). Resultatet blev inte så jättebra på idrotten, så nu ska jag försöka att träna upp min kondition lite...vi får se hur det kommer att gå med det. 

Det var allt för idag!
Tjo :)

Kommentarer
Moa säger:

wohoo du bloggar igen! :D

2011-09-21 | 23:15:31
Bloggadress: http://cabri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback