ECKEL kemi...

Jaaaa du jag har nu suttit och försökt arbetat med min labbrapport >.< det går INTE framåt... vet inte varför men jag har fasnat vilket är jobbigt eftersom den ska in ikväll usch jag vill verkligen bli klart med den, men  allt jag kan göra nu är att ta en paus.... det där lät så fel XD typ OJ OJ OJ nu måste jag ta en paus eller nåt haha kan inte förklara.
Men idag blev jag glad när jag kom hem för jag hämtade posten på en gång och så dåg att jag hade får min första elle! :D beställde typ i söndags så det har gått ganska snabbt ämdå... tycker jag som bor ute på landet XD
Nu ska jag istället för kemi försöka mig en svenska uppgift som också ska in idag...ugh det kommer bli en tuuuuung kväll >.< Men sen vid tio ska jag se på "En Vampyrs Bekännelse" den ska va riktigt bra enligt mamma...det är iaf snygga personer såsom Brad Pitt med ;D höhöhö Hmmm ja det var väl allt för tillfället... Hej på er! :)

Kommentarer
Moa säger:

sv: ja, jag har hört att de gillar cola i usa xD och aah det var jättekul på Fair i Indiana, men sååå varmt och kvavt att det var svårt att andas ibland.... typ 10 grisar och 3 kor dog av värmen! ursch.... :(



btw, lycka till med labbrapporten... ;D hehe

2011-09-25 | 18:18:21
Bloggadress: http://cabri.blogg.se/
Sofie säger:

Å najs! Var filmen bra? Eller är det en serie? :D

2011-09-27 | 22:20:07
Bloggadress: http://sofiehaagensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback