Söööönt

HEEEEEEJ 8D gissa var jag har varit???
JOOO i Kroatien...i 10 daaaaagar, det är skönt att vara hemma faktiskt.  MEeeen vet ni vad, jag blev förkyld i natt...deeeet var lite jobbigt när man då skulle gå upp halv 4 på morgonen D:< 
Men jag mår väl ganska bra ändå...lite ringnig näsa och ont i huvudet, men inget man inte står ut med. Jag sitter faktiskt med shorts och öppet fönster! >:O And that's impressiveeeee med tanke på att jag här om dan tyckte 26 grader var kyligt. Nu vill jag hoppa studsmatta. Fast först vill jag att ni ska tycka synd om mej, för härom dan när jag skull öva på att stå på händer under vattnet så slant jag med fingret och lyckades skära upp fingertoppen på mitt högra långfinger...det är jätte irriterande! Jag kan inte högerklicka utan att det gör ont. >: Men det har börjat läka ganska bra ändå :D yay...

Kommentarer
Lovisa säger:

:D :D ELSa vad jag saknat dig

2010-08-15 | 20:07:23
Bloggadress: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/
Anonym säger:

Låter barigt att du har haft det trevligt du! :D

Sv: haha ja visst gör den :D

2010-08-15 | 22:07:15
Lovisa säger:

Du har fått en award av mig. Kolla in min blogg ^^

2010-08-18 | 20:12:47
Bloggadress: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback