Oheeej

Heej! Det har inte blivit något inlägg på ett tag pga att jag inte haft tillgång till Internet. Först var jag ute med familjen i vår (nya) stuga ^^ den är jätte mysig, jag har faktiskt bilder därifrån som jag kan lägga upp sen :D. Ska antagligen ut dit i morgon igen ;D. Stugan ligger på en ö som heter Lambskär och är inte jätte stor men vääldigt mysig  ^^ dock är det dass >: lite jobbigt men det funkar.
Sen har jag också varit upp hos min Farmor som i närheten av Norberg. Det var jääätte längesen jag träffa henne, i början av året var senast eller i mars...kanske. Kommer inte riktigt ihåg ^^' men längesen var det i alla fall, eller inte nu längre men innan så. Åkte i alla fall upp dit i lördags och kom hem idag.
Idag var vi också i Valbo och handla till Kroatien resan! :D Jag köpte shorts,strumpor, ett linne, en klänning och en bikiniöverdel. :D Happychan~~~~ (det är ju kul med nya kläder ;D) 
Vi ska i alla fall åka till Kroatien på torsdag, ska bli riktigt trevligt.

//Elsa

Kommentarer
Lovisa säger:

Vettu vad, Elina nilsson är ju också i kroatien ;O

2010-08-03 | 22:34:37
Bloggadress: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback